Nämen

Ä
r jag en tönt nu helt plötsligt? Bara för att jag börjat glutta lite på den där serien "andra avenyn", har alltid trott det var värsta skräpet och trott det handla om något helt annat, men efter typ 10 avsnitt verkar det faktikst rätt bra ska jag ta till mod att säga, förutom att skådisarna är usla och det är rätt segt typ halva tiden.. Men annars tycker jag handlingen verkar okej, och fullt med snyggingar i hela serien :O Nej men kollade på det på tv:n här om dagen och tyckte att jag måste kolla vad det är, så nu har jag suttit på youtube och kollat en massa avsnitt, får se om jag fortsätter, det har ju gått typ 100 svsnitt, men lite ska jag i alla fall kolla, antingen blire kanske tråkigare eller så blire bättre.. men varför heter det ens Andra avenyn? Fattar inte vad det står för :D

image562


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0