Min valborg

Tjenare! Nu känner jag att jag inte skrivit på ett väldigt långt tag och det ursäktar jag för så mycket.. Har haft mycket i skolan och bara inte haft tid helt enkelt av andra anledningar.. Men veckan har egentligen vart rätt lugn så inget spceillt har hänt, igår var det i alla fall valborg som alla vet och det var ruskigt kul måste jag säga :) Först var vi i skolan från 2 till 5 sen drog Emelie, jag, Fia, Sara och Jennifer hem till Emelie i Tyresö och är fixade vi till oss och sedan kom Emelies andra gamla tjejkompisar, Titti, Anna och Linnea, vi fixade med maten, grillade, snacka, drack och hade det trevligt, maten vart riktigt lykad måste jag säga :) Vi satt ett bra tag på Emelies inglasade terras och mös och snacka, vi hade lite olika alternativ vart vi skulle men tillslut så drog Emelies kmpisa till en fest i närheten, Sara drog hem och jag, Fia, Jennifer och Emelie stannade kvar hemma hos Emelie med hennes bror och två kmpisar till han, efter lite snack med dem och några glas senare så hängde vi med dem till en lokalfest, som var helt okej :) Sen drog alla hem till olika håll.. Sen var det bara att stupa i sängen efter en lång men jäkligt kul kväll :) Nu håller jag i alla fall på att plugga lite och ska om ett tag ut och äta :) hej så länge <3

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0