Min helgich!

Nämen hej igen på alla glada!
Jo men som sagt har min helg vart lyckad måste jag erkänna.. När jag kom hem på fredan visste jag inte vad jag skulle göra men blev att jag åkte in till stan och mötte upp Sabina för att ta en kvällsfika, vi visste inte vart vi skulle gå så vi gick mot kungsan, eftersom jag inte är 18 än så gick vi in till Fridays som ligger där och Sabina beställde öl till oss.. Satt där från halv elva till halv 2 då dem börja stänga.. Innan vi gick därifrån hade vi träffat på några killar som kom från sundsvall, riktigt trevliga och roliga.. dem bjöd på lite dricka och vi hade det skoj.. Sabina hade hunnit hem föra mig eftersom jag skulle låna norrlänningarna toalett på deras hotell, men tillsut kom jag också hem till Sabina efter rätt många omständigheter.. Vi gick och la oss och somna direkt.. Nästa morgon vaknade vi vid 10 tiden och gick upp, åt frukost och tog det lugnt, jag åkte hem till mig vid 12 tiden och fixade mig lite och mötte sedan upp Sabina i stan igen vid 2 tiden, Sabina skulle köpa skor och jag skulle inte köpa något, trodde jag.. Blev en hel del som vanligt (A) Ett par bruna chinos, skor, kofta, kjol och sen ett halsband till mamma och ögonskuggor i morsdag present :) När vi kom hem vid halv sex tiden hade vi köpt med mat från donken så då satte vi oss och käkade i Sabinas kök, efter det bestämde vi oss för att ta en power-nap så vi la oss i sänge och kollade på en film som var på tv, riktigt bra film, vet inte va den heter men det är med Robin Williams, somnade efter ett tag och efter en timme så vakna vi igen, duschade och började fixa oss coh sen vid halv 10 tiden så gick vi ut igen och blev faktikst Fridays igen eftersom vi inte orkade med fest, för då var vi tvungna att åka ut till Nacka^^ Så vi satte oss där och hade det trevligt, efter ett tag kom några killkompisar till Sabina dit så vart lite snack och så :) Vid halv 2 var jag och Sabina självklart ute sist precis som i fredas från Fridays och då gick vi sorligt nog till donken igen. Sen får det nog ta stopp där för efter det hände det mycket saker, men det är mellan mig och Sabina + hela världen :D haha!
Kom i alla fall hem till Sabina vid 3 igen, chillade gallet ett tag innan vi gick och la oss..
Tack för en super helg Sabina!

image575image576image577

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Sabina

hihi ja det var en rolig helg och speciellt natten lördag-söndag! sabina och sandra goes wild in stockholms city :D
tack för att du ville dela den upplevelsen med mig!
puss på dig!!!

2008-05-25 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0