Måndag

Godagens! Sitter i datasalen i skolan för att ha prov i MT, men tydligten så har det krånglat så proven kommer inte fram, eftersom vi ska göra dem på datorn.. Så hela klassen + vår lärare sitter och väntar på att någon tekninsk grabb ska komma hit och fixa det, seeegt! Vi började egentligen åtta idag, men det kan man ju bara drömma om.. Efter provet ska jag i alla fall hem eftersom jag inte börjar fören fyra igen i eftermiddag.. Kommunikation är det som väntar klockan fyra, vet inte om vi kommer göra något viktigt únder den lektionen, men bra att gå ändå, tror vi ska prata betyg och det vill man ju gärna veta.. Annars efter skolan vet jag inte vad som ska göras, tror jag ska plugga lite på en frivillig uppgift i arbetsmiljö och säkerhet, för vill gänr ha MVG i kursen och då behövs den göras.. Sen ska jag nog bara ta det lugnt, försöka gå ut och promera lite eftersom jag inte tränat på en vecka eftersom jag vart lite småsjuk.. 10 minuter tills vi får göra provet, segt orkar inte vänta längre.. Men men, skriver senare igen, kyss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0