Måndag

Måndag igen.. Oj så fort veckorna går, man får ju hoppas att veckorna inte kommer gå lika fort under sommarlovet, för det vill man ju ska vara så länge som möjligt.. Idag hade vi i alla fall idrott som vi inte gick på eftersom vår läarae kom 45 minuter för sent och jag, emelie och jennifer inte orkade vänta, så vi gick till donken istället och käkade frukost, jag åt toast och dem åt pankisar :) Efter det drog dem på engelska men jag drog hem till pappa och duscha eftersom jag inte har engelska B, sedan mötte jag Sara och vi gick och köpte en sallad till mig sen gick vi till skolan och hade historia, bra lektion, med repition, pp och eget arbete :) Sedan hade vi kommunikation där vi hade en kille från trean som hade föredrag om ledarskap, han var riktigt bra på att få fram det han ville och alla lyssnade för en gång skull väldigt bra :) Nu är jag i alla fall hemma hos mamma och ska snart göra lite historia, till provet nästa onsdag, men bra att börja i tid eftersom det är rätt många sidor, sen ska jag käka :) hej så länge!

tråkigt inlägg men vafan!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0