M som i MONGOLID

Jag undrar om M verkligen står för motorola på min mobil, föresten på allas motorola mobiler, jag undrara im inte det står för något annat, något helt annat, eftersom dem är väldigt dåliga på att samarbeta med människan, jag menar dem ska ju lyda människan, dem ska inte fara iväg och tro att dem kan bestämma över än, uatn det är ägaren som ska bestämma över den! Men så är det inte, inte för mig eller någon jag känner med en så kallad motorola mobil.. Utan jag har kommit på ett helt annat namn för denna mobil, jag tror det brukar kallas Mongolid.. Jag menar den vill allt utom att samarbeta och den vill liksom aldrig vara lite gullig och snäll och gfungera på det viset den ska fungera, man har lämnat in den på lagning sådär än femtielva gånger men felen kommer tillbaka om inte värre denna gång, varför varför varför, det undrar jag, varför ens skapa en mobil som inte ens fungera, jag har inte riktigt förståt det där, man tyckte den var toppen först, men ack nej, det var dej ej. Jag vill liksom slänga den i vägen och trmpa på den 10000 gånger och liksom se hur den lider, men det kan jag ju inte göra, vad ska jag då ha att ringa med, eller försten, jag kan ju inte använda den ändå!

MOTOROLA IN MY FUCKING AAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZ!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har också en Motorola och den suger , totalt värdelös mobil.Ska aldrig mer köpa en motorola!

2008-05-15 @ 10:31:49
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0