lördag

Hallu hallu :) Har vart vaken i mer än 1 timme nu, fatta den ni :D Somnade innan 2 igår och vaknade strax efter 11, stolt som atans! Undrar föresten vart alla är, är helt tomt i huset.. Aja, Sitter och pratar med Sabina som är och jobbar, vi tycker det skulle vara as najs med grillning och shit, men nej nej, nu är vädret helt stjärtit, fan! För mer än så händer ju inte och jag kan ju inte gå på krogen :(   Kollade in vädret dem visade på expressen.se och där såg det ut såhär;
image571
Och jag blir så förbannad att det är bajsväder just idag, kunde inte lördagen få söndagens väder, då är det ju i alla fall varmt och soligt under kvällen och natten liksom, men men, allt kan man inte få i livet^^
Nu ska jag käka klart min fruksot sedan ska jag packa och städa en massa eftersom mamma tjatar om att jag måste fylla minst 5 kartonger till klockan 2 och jag har fyllt 1 (eftersom vi ska flytta om tre veckor) (A) Ha en fortsatt bra dag!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ha en bra kväll! :)

2008-05-17 @ 18:20:39
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0