Klart ni vill veta vad jag åt till frukost

Har i alla fall haft en bra dag, klarade provet i historian och fick godkännt i kommunikation (TUR), Var hos läkaren på mrogonen och solade med Sara efter skolan.. Nu är jag hemma och har precis käkat, ska skriva lite på min romananalys nu, sen har jag inga mer läxor på flera månader :D Eller ska göra en valfri uppgift i Arm så jag kan få Mvg :) Men den är inte föreen tills nästa torsdag.. Men men, ska skriva klart om boken nu, puss!

image578image579image580

Bjuder på lite bilder på mig från i morse när jag vänta på Sara (ska man börja ta lite bilder varje dag och lägga ut?, Äh får väl se hur jag gör med det) Lite outfit och lite frukost :)

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: Taaack :D:D

2008-05-27 @ 22:02:46
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0