Godnatt

Nu har jag kollat på Beck-Gamen på Tv 1000, sätt den förut men älskar beck så varför inte :) Hade tänkt krypa ner i sängen nu, blire väl lite tv-tittande som vanligt innan jag somnar in.. Imorn går jag mellan 8-11 igen sen ska jag luncha, troligen med Sara? Sedan ska jag fråga om hon vill in till stan med mig en snabbis, har nämligen hittat min nya kärlek, en jacka som jag vill ha såååå gärna (A) Sen efter det ska jag hem till pappa fixa mig lite sen iväg igen och träffa en vän som ska hjälpa mig med en sak som jag inte är tillräckligt gammal för att göra än :P ( låter pervest men det är det inte :O ) Sedan ska jag hem igen och sedan är jag utbjuden på middag :) Hoppas ni får en lika bra dag som jag ;)
Godnatt sötisar!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0