Godnatt

Nej nej nej! Det får icke vara sant (gud vad larvig jag är men vafan) Alla som såg Desperate Houswives vet vad jag snackar om :O Gud vet inte ens om det där va sista avsnittet eller nåt, men hemskt var det, hoppas det inte hände något med lynettes man och barn. Dem sa iofs i början att nån skulle mista en man och alla en vän, men det måste ju vart Viktor dem mena eftersom han fick en planka genom magen, hmm hoppas på det, men vem är den där vännen då :O? Va fan nära på att gråta en skvätt! Nej nu måste det bli tisdag igen så man får veta..

Nu ska jag lägga mig, är aptrött, eller hm ska se en film hade jag tänkt, att jag aldrig ger mig.. Imorn är det skola mellan 8-11 sedan lunch sen jobbar jag mellan 1-5, sen får jag se vad jag gör, träna kanske eller simma :)

image563
lovelovelove


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0