frrrrriday

Min dag har föresten i helhet varit bra tycker jag, provet idag gick bra och på svenskan läste vi bara och jag läser ju en bra bok så det var ju helt okej, läser "mannen som kunde tala med hästar" ruskigt bra bok, ruskigt bra film.. Sedan på historian kollade vi bara klart på filmen om hitlers liv, riktigt bra film måste jag säga, spännande och sjuk men bra! Man lärde sig mycket mer genom den tycker jag, även fast vår lärare är duktig på att undervisa kan det vara skönt och bra med annat med :) Tillbaka till provet, jag tycker det gick bra som sagt men jag tror inte jag får mvg :( G helt klart, troligen VG men inte mvg och fick jag bra på det får jag mvg i hela kursen, så ska väl försöka smöra in mej eller fråga om man kan göra nåt mer för att uppnå det :) Juste innan  provet kom våran coch Jonatan in haha och skulle säga att vi måste skärpa oss med frånvaron speciellt för att då får man välja när man vill ha idrott nästa år (och vi har ju på måndagar vilket suger) + att den som vinner "närvarotävlingen" får springa ut först i trean på studenten, men i allafall tack vare mig får vi nog springa ut sist eftersdom jag tydligen hade 25 fucking jävla % frånvaro :O :O och har man över 20 får man indraget studiebidrag, alla vart fan as häpna när jag hade mest hahahaha, och eftersom alla andra i klassen sa att Jonatan kunde läsa högt sa jag att han kunde läsa mitt med eftersom jag trodde jag låg på kanske fem eller nåt, men ack nej TJUGOFEM hahahah! Men sedan fick vi veta att dem gjort massa fel + att mor min glömt att sjukskriva mig tre dagar^^ vilket får procenten att gå ner mer än hälften :P så har kanske 10 % högst egentligen så det var lugnt, så jag kommer få mitt studiebidrag :P Men kul att man liksom hade mer fråvaro än dem värsta i klassen haha, men det kan ju bero på att dme fyllt 18 och kan sjukskriva sig själva och det kan inte jag.. Men men, "NOG OM DEEEET" Efter skolan hade alla bråttom hem men inte jag, eller inte så värst i alla fall, så jag åkte in till stan och kollade lite, skulle köpa ett par tygskor och en tunnika men den tunnikan jag ville ha fanns ingenstans så det fick bli en annan jätte fin beige aktig med spetts typ^^ låter kanske skumt, men den var ur gullig :) Sen köpte jag ett par andra skor också eftersom dem jag ville ha inte heller fanns nån stans, så det blev ett par liknanden as balla från H&M, Vita tygskor det med då men lite rundare där fram och silver snörren haha :D kan visa bilder imorn :) Sedan blev det inte så mcyket mer skulle köpt en tunnika till som var på rean men hade bråttom till byssen så fick skippa den.. Kom i alla fall hem vid sju tiden, käka lite sen plugga jag lite, sen har jag bara suttit framför tv:n med mor och syster och kollat tråkiga familjeprogram och käkat poppcorn och godis :D Imorn blir det förhoppningsvis en lite roligare kväll, ska höras med mina tjejer så får vi se vad som händer, har man tur är vädret på topp och man kan vara ute och grilla och sen dra vidare eller nåt ;) Nej nu ska jag värma mej en kopp med te sedan blire att krypa ner i sängen (JA REDAN) men ska se på film eftersom jag hittade en låda fullproppad med gamla inspelade filmer, alltid spännande! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, tack och hej!
 
(långt segt tråkigt inlägg)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0