Fredag!

Nämen, tjenare! Nu är det fredag, värsting skönt måste jag få be att säga :) Sitter och dricker lite te och käkar mackor, mums.. Ska snart fixa mig lite innan jag kilar iväg till byssen ;) Idag går jag mellan 08.35-13.45 och har Svenska, Nät och Historia, helt okej lektioner, hoppas vi gör något kul? ;P Efter skolan ska jag handla lite mat till mig och Lenore eftersom det endast blir hon och jag som käkar, blir nog kött med något gott till :) Sen ska jag hem till pappa och duscha och hämta lite saker, sen till mamma igen och städa och packa lite (eftersom det är lite stökigt eftersom vi håller på att flytta). Sen ska jag väl bara vänta in Lenore som kommer vid sju tiden och göra iordning maten :) Sen lite senare kommer resten av girlsen :) Sen får vi se om det skulle komma fler, vilket jag tror..
Nej nu ska jag äta upp och göra mig klar, min buss går om exakt 30 minuter (07.32) ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0