fatta ironin

Kom för ungefär 30 minuter sen hem från stan, har vart i skolan sen mötte jag och sara upp jennifer och fia, vi skulle träffa fias vänner och käka på pizza hut, riktigt jävla gott måste jag säga, har inte käkat pizza på år och dar typ.. Dem andra skulle vidare på fjortisfestivalen (höhö) men jag och sara dissa det pågrund av plugg och för att jag tycker det suger stiert :) Men alla har olika uppfattningar om allt.. Så nu är jag i alla fall hemma, dricker lite te och pluggar för fullt, klarar jag provet imorn bra får jag mvg i kursen, vilket jag vill få såklart!! Så ska ta mina anteckingar jag skrivit nu in till mitt rum och sätta mig där och plugga ett tag till.. Imorn är det i alla fall fredag igen vilket känns super skönt, behöver verkligen helg, inte för det kommer vara så jätte shysst väder men men, ska ändå plugga en hel del + annat såkkart, så det ska nog gå bra ändå :) Imorn går jag 11-halv 5, så ser inte fram emot dagen så mycket, låter kanske som en kort dag, men våra dagar brukar bara va mellan 8-11 eller 2-5 så man är ju van med det bästa.. Nej nu måste jag få det sista gjort, ha en bra kväll så frå jag se om jag skriver mer!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

haha, fjortisfestivalen!! Sandra 05? den dagen du träffade putte och erik.. ooh yes då var vi alla fjortisar =)
hihi

2008-05-15 @ 21:39:13
Postat av: saNdra

HÖH, har vi kännt dem i tre år? det måste firas? :O hahahahah fyfan!

2008-05-15 @ 22:12:48
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0