får helt eneklt se vart kvällen leder..

Så nu har jag pluggat klart för idag i alla fall känner jag, jag kan väl det mesta, men det är svårt, verkligen as krångligt tycker jag.. Men jag vill ju inte förstöra hela lördags eftermiddan med plugg så sparar dte sista till imorgon.. Pratade nyligen med Fia, hon ville hitta på något ikväll med några va hennes vänner också, men frågan är vad, finns inte så mycket att göra, kanske att man åker till några vänner som ska vara ute och dricka och umgås eller så vet jag inte, är iofs ensam hemma, men törs inte ta hit några, bor stå stort hos pappa.. Nej jag tror mer på en lugn kväll för mig, kan hända att jag ångrar mig om vädret blir ännu bättre, men det beror på helt.. Nu ska jag packa ihop mina grejer och åka till mamma, ska hjälpa henne med maten hade jag tänkt!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0