'det finns en gata där alla kan mitt namn'

Ångesten börjar i alla fall sjunka, skönt skönt, har övertalat mig själv att det inte var någon big deal.. Nej men sitter och pluggar lite och ja nu är vi där igen, jag har extremt svårt att plugga ur min historia bok eftersom den luktar skunkstiert, som jag sagt i ett tidigare inlägg en gång, men får köra på endå! Vår lärare sa att om man kunde instuderingsfrågorna så kunde man provet och jag har i alla fall skrivit ner svaren på alla förutom 4 av 24, så ska försöka hitta dem sista nu, så jag bara kan öva imorn! Nej nu ska jag dricka upp kaffet och försöka få den här skiten klar så jag kan laaaata mig sen ;) puss


image573
stiiiinki


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0