det är ju ta mig fan bara lördag

Hejsvejs! Idag är det Lördag men det känns som tisdag typ eftersom vi haft en så lång helg, jätte skönt måste jag säga.. Sitter just nu hemma hos pappa och pluggar eftersom jag sov här i natt eftersom det är närmare från Elli där jag var igårkväll.. Sitter och pluggar till provet till på måndag, är jätte nervös att jag inte kommer klara det, men jag borde verkligen göra det eftersom jag suttit varje dag i snart en vecka och pluggat^^ Ska kolla lite till på det sen ska jag nog hoppa in i duschen och åka till mamma igen.. Har inte bestämt än vad jag ska göra ikväll, dem andra tjejerna ska ut så kanske att jag är med dem innan och förar hos Elli eller så tar jag det bara lugnt hemma vilket också vore skönt iofs :) Typ hyra en film och köpa en massa godis, mumma! Gårdagen var föresten jätte kul, det bjöds på super god mat och det var trevligt folk och roliga utklädnader eftersom det var maskerad :D Jag tog inga bilder själv eftersom min kamera strula, men många andra tog så får se när jag lägger upp lite bilder :D tack ännu en gång Elli och Emma :) Nej nu ska jag plugga det sista, sen får jag göra resten imorn, hejhej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0