Bye

Gud vad trött jag är nu känner jag, har ju bara sovit fem timmar inatt + att jag drack igår och det blir ju inte precis bättre då.. Men ikväll har jag iaf bara tatt det lugnt, mamma och jag lagade middag när hon kom hem sen har vi kollat på tv + filmen "min bästa väns bröllop" älskar den filmen, rolig och romantisk :D Nu ska jag sätta på en till film, får se vilken det blir, spelade in en film här om dan som jag inte hunnit se, eller så blir den någon gammal goding.. Sen ska jag försöka sova, ska inte upp särskillt tidigt imorn, och ingen speciell tid, men är som sagt trött så det behövs ju ändå :) Ha en fortsatt trevlig kväll!


Bästa scenen :D


//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0