Basta

Nu är klockan 19 och jag har precis käkat middag med mamma och syrrorna, blev kyckling och massa gott till :) Har kollat lite med tjejerna och troligen ska vi på inflyttningsfest, är inte helt bestämt men förhoppningsvis blir det av.. Känner föresten hur slö jag måste vara för jag har bara packat en till låda och jag är ändå svin trött på det.. Men men.. Ska snart duscha och basta med min lillsyrra, ska bli asskönt, sedan ska jag väl ta reda på hur det blir tonight, annars får man se vart kvällen leder.. Hur som helst ska jag försöka hålla mig till en rätt nykter kväll, både för att mitt förråd är rätt så tomt och för min och allas skull ;) Nej men nu kallar bastun, hej så länge, skriver igen sen!

image572

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0