..

Vad gör man om man verrkligen inte vet vad man vill längre, man vet inte om man har gjort rätt eller fel, om man gjorde något jätte dumt eller om det bara var bra.. Hur vet man det? För om det liksom känns helt fel, då måste det ju vara fel, men hur kan det vara det när det då kändes helt rätt? Nej men jag förstår inte, förstår inte hur jag tänkte, tänkte jag för mycket, vill jag ha för mycket, mer än jag kunde få, har personen fått sig en tänkare, precis som jag, eller vad är det som har hänt med mig. Var det när jag märkte hur personen verkloigen tänkte som jag förstod vad jag gjorde.. Jag tror snart jag dör av förvirring, kommer jag nånsin förstå om jag gjorde rätt eller inte, eller jag har ju inte precis gjort något fast beslut, det sa jag aldrig, jag har fortfarande tid att tänka, frågan är om den andra har orken att vänta, eller om det är försent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0