sött som salt

Nu är Sandra hemma igen och det känns både bra och dåligt, dygnet är helt vridet och det är kallt, mycket kallt, jag menar när jag vakande upp på morronen i Aruba så var det kvaft och varmt så man blev helt svettig efter att ha suttit i skuggan i 5 minuter, nu suktar mna liksom efter sommaren så mycket att man dör! nej men jag är också väldigt glad över att vara hemma eftersom jag då kan träffa alla mina vänner och så, var ju mer än två veckor sen :/ Sen har mna ju fått i alla fall lite bränna i alla fall :) Nej men nu orkar jag inte skriva så mycket ner, ska ringa Lenore nu så får jag se om vi ses eller ej, är ruskigt trött som sagt, men vill ändå gärna ses :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0