Shopping

Kom nyligen hem från jobbet, solning och käk med Fia, skönt att bli lite brun, måste lägga på lite innan jag åker, för att det ska bli bättre då ;D Nu har jag i alla fall beställt lite kläder, kände att jag skulle unna mig lite snyggt och samtidigt behöver jag lite nya stuff till resan, så det blev två korta shorts och en cardigan :)

image505image506

image507
Allt detta för endast 900 kr eftersom jag tog postorder istället för med kort, hade man tagit kort hade det blivit 750 ungefär, men aldrig har väl pengar vart någe problem för moi ;D haha!
Väldigt häftig sida det här, dem har nästan bara kläder som kändisar har, cardigan tröjan har tex Jessica Alba ;)
https://glitzy.jetshop.se hittar du prylarna :)

Men visst va det fina grejer, är så kär i Tröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0