Resfeber eller ej?

Nej då, det har jag inte, jag är bara rädd att jag glömt något, jag ska ju inte precis åka nu, utan jag ska ta mig en lång dusch och sen försöka gå och lägga mig rätt snart så jag åtminstånde är lite pigg imorn bitti.. Vi ska ringa en taxi så den kommer och hämta oss 7.00 imorn med alla väskor, tror vi har 5 stycken stora resväskor med oss om inte mer + allas handbagage, så behövs två stora bilar skulle jag gissa, som vanligt.. Men imorn vid den här tiden svensk tid sitter jag fortfarande på ett plan, men vid tre enligt svensk tid ska jag vara framme om vi inte störtar så då blire gött (alltså gött att vara framme inte om vi störtar) Jag vet föresten inte om det kommer finnas någon dator i villan vi hyrt och jag har inte orken att ta med min, så jag tror inte jag kommer blogga något på två veckor, mer en ett kort inlägg imorn bitti om jag orkar.. Men ni får klara er ändå ;) Bra artist som vann föresten på i melodifestivalen tycker jag :) Nej nu ska jag ta en dusch sedan försöka få tag på Lina om det går, har nämlogen inte pratats vid på ett tag.. Hare så länge!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0