Pics

Jag tog inga egna bilder verken på musikalen (för det fick man ej) eller hos Natta, men det gjorde andra så tänkte i alla fall lägga upp några, men man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord, så man kan ju nästan säga att jag har ett helt album :) Sen finns det ju vissa bilder som ni inte borde eller ska få se haha!

Man känner verkligen skillnad att vara på en fest med massa 20åringar och äldre eller en fest med 17åringar, det är inte bättre, men det är något speciellt med det, man träffar alltid så sjuka och roliga människor har jag märkt haha!


Lagt upp yteligare nåra bilder som jag tyckte var rätt "tillåtna" i alla fall :D

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0