P avslutad

Sådär jag nu är klockan snart sju och min sista dag på praktiken är avklarad och det känns skönt, speciellt eftersom jag och Fia "vann" idag och blev etta och tvåa ;D Hela dagen var dödsskön och fika hade vi vid tre slaget :) Efter jobbet åkte jag hem och sitter nu hemma, farmor är här eftersom amanda fyller 10 år idag, så vis ka snart käka lite god middag och efterrätt och grejer :) Får se vart kvällen leder idag, måste packa en hel del så får se o jag drar någon stans eller ej.. Igår var jag föresten på bio och såg "Försoning" den var riktigt bra, men sorlig, men sånt gillar jag ;) Men men nu ska jag kolla igenom mina kläder för femtioelfte gången och se vad jag behöver och inte, har nämligen för mycket packning, ovanligt? ne!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0