Min Onsdag

Idag har dagen bara rullat på bra tycker jag själv, jag vann på jobbet, kom etta med 90 produkter :D nöjd och stolt! Fia låg också bra till hela dagen :) Åt hampurgare och pommes till lunch, fläskit men gott! Efter att vi hade jobbat så gick jag Fia och en jobbarkompis, Alex till stan, för att jag skulle kolla på bikini till mig, som jag ska ha med mig på söndag, har redan en, men bra att ha en till tycker jag.. vart en lila med blommor, låter kanske konstigt men den är jätte söt :) får se om jag lägger ut en bild på den.. Sen köpte jag också en väska jag vart kär i och en maskara, som alltid kan vara bra att ha.. Efter det så åkte jag hem och åt middag med hela familjen dåra.. Jag pluggade lite och sedan så skjusade bror mig till stuvsa där jag skulle hämta ut mitt paket som hade kommit :D så när jag kom hem öppnande jag det och och där i låg båda shortsen och tjocktröjan, och allt var jätte snyggt och satt bra! Så jag är helnöjd :) Blir självklart att ta med allt till Västindien, shortsen får användas till dem finare tillfällerna om man säger så :P Sen har jag pluggat lite till och kollat så jag har allt hemma, inget fattas mer än min andra bikini som ligger hos mamma och mina sommar "toffler" :) Ska hämta dem imorn eller någon annan dag innan vi åker.. Har också vart inne och kollat lite på hemsidan http://www.stylebystars.com och måste säga att jag älskar deras klänningar, mest kär är jag i tre stycken, som jag kan visa på bild lite längre ner.. Men helt onödigt att köpa något nu innan jag åker eftersom jag ändå inte kommer få det innan jag åker, så blir att beställa när jag kommer hem, då min saftiga februari lön har kommit ;D Nej nu ska jag lyssna på lite skön ny musik och läsa lite andra bloggar, hej så länge :)

image510
Dem här tre klänningarna är jag då ruskigt sugna på..


Imorgon blir det föresten bio med Lenore :) Blir det inte av då blire på Lördag..

//Sandra

Kommentarer
Postat av: jessica

men hej hej hej, köp klänningarna så lånar jag dom;)
vi får ses nån dag gumman!! puspsuss pårej

2008-03-24 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0