Måndag

Nu är det måndag igen och det känns både bra och dåligt, bra eftersom det blir närmare till resan ;) och dåligt eftersom lovet är slut (inte för att jag hade någe lov direkt, men ändå).. Idag gick det helt okej på jobbet, det var skönt med lite folk, mycket skönt! Nu är jag i alla fall hemma, vi har haft lite gäster hemma från mammas sida idag för att fira bror min.. Var föresten och köpte en tröja till han efter jobbet eftersom jag inte hann till igår, så det blev en vit tröja med ett svart tryck från JC :) Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sätta mig i soffan och bara ta det lugnt.. Hare så länge så får jag se om jag skriver mer idag :)

image504
syster, kusin, bror och mors kusin :)


//Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0