Lördag 11.16

Jo men nu är det ju Lördag på riktigt, skönt och bra känns det.. Vaknade tidigt idag igen, jag undrar varför, annars brukar jag sova till ett, men nu vaknade jag vid halv elva.. Somnade iofs vid två igår så har ju sovit i lite mer än åtta timmar och det är väl vad kroppen endast behöver.. Idag blir det fullt upp som sagt, eller inte så mycket under dagen, ska göra mig lite frukost snart och sedan göra mig iordning lite.. men sen ska jag inte bröjar göra mig klar för kvällen fören vid halv 4 tiden, så får helt enkelt se vad jag ska hitta på, inget för ansträngande heller efterosm jag vart sjuk.. Juste en god nyhet också, jag mår ännu bättre idag, fortfarande bara näsan som krånglar lite, men inget allvarligt alls.. Hur som helst så åker jag i alla fall vid fem ikväll in mot stan för att möta Lenore, ska då kolla lite i några affärer efter en outfit, sedan äta något tillsammans och sedan bär det av till odenplan där vi ska se musikalen dåra.. Var ju som sagt hos Elli igår mellan 10 och 1, vi såg Ronja Rövardotter såklart (A) och sedan lånade jag en massa kläder av henne, efter lite tjatande fick jag låna en hel del, så antagligen blir det nog ändå något av det ikväll ändå :) Efter musikalen ska jag vidare till Systers kompis så får jag se hur kul det blir där, har i alla fall ordnat vin till kvällen så lite kul ska det nog bli ;) Måste hur som helst städa mitt rum lite idag kom jag på, men det är ju bra så att jag har något att göra i alla fall.. Ni får ha det så länge, skriver igen lite senare, visar kanske upp outfiten om jag hittar någon hemma!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0