Later

Hmm, jag tänkte precis på vad jag ska ha på mig ikväll.. Något jag kan ha både på musikalen och sedan efter också när jag ska på 20års fest.. Ska man ha klänning med nylonstrumbyxor/svarta strumpbyxor? eller ska man ha jeans och någon snygg skjorta eller topp till? eller ska man ha kjol med en snygg topp eller linne till? Svårt det här, jag har ju som sagt nästan allt att välja mellan utom en hög kjol som jag skulle vilja ha.. Men jag tänkte att jag antingen tar en av klänningarna jag lånat av Elli eller den svarta tröjan med spetts i midjan och mina glansiga byxor, sedan om jag hittar en snygg kjol i stan så byter jag bara om och har då med mig strumpbyxor? Jo men jag får göra så, får kolla med syster också vad hon tycker passar.. Nu ska jag i alla fall städa upp lite i rummet innan jag går och tar mig en lång och varm dusch!

image479


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0