IKEA

Syster frågade om jag vill med henne till Skärholmen och IKEA idag och jag sa direkt ja, eftersom jag ville hitta något snyggt till ikväll.. Men när vi väl kommer dit så var det fullproppat med folk och vi fick inte ens en parkering så vi gav upp och åkte till IKEA istället, där vi köpte växter, krukor, ljus, förvaringslådor m.m. Jag köpte också egna förvarings lådor i härliga färger där jag kan ha mitt smink och mina smycken :) Sedan åkte vi förbi mamma för att jag skulle hämta ett par av mins finare skor där, sedan for vi hem igen, blev alltså ingen shopping till kvällen, men som sagt så åker jag och Lenore in till stan en stund innan musikalen börjar och vi ska då kolla lite, så får jag väl byta om i stan om jag nu skulle vilja det :P Nej nu ska jag göra mig en kopp te och en smörgås, har inte ätit något sen middagen igår kväll ..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0