helgen i väldigt korta drag

Vad ska jag skriva om idag, det är den otroligt stora frågan jag ställer mig själv och er, i helgen har jag både gjort mycket och inte mycket alls, i fredags drack jag med Lenore hennes vän Thessie och några grabbs hon kände, det var nice men det avr en bit att åka, ska inte ens nämna vart vi var, haha! I går blev det att bara ta det lungt, först hela dagen och sedan hela kvällen med, med mat, melodifestivalen, godis och film, mys mys! Idag har jag och Lenore bara vart oss själv, vilket betyder, legat i hennes säng från 1 då vi vakna till fem (hahahah) och bara ätit frukost på sängen vilket bestod av mcdonalds käk :D (känner mig så fet just nu) och kollat på gamla filmer typ.. Men sen kände jag att det var dags att röra på fläsket så jag bad mamma hämta mig och nu är jag alltså hemma, vi ska snart käka middag, mor min skulle bara hämta amnada från fotbollen sedan blir det taco kväll :) Sedan ska kanske jag och Lenore på bio om vi pallar, vi vill se massa olika filmer men just nu är båda sugna på "försoning" eller "p.s. i love you" så blir nog någon av dem isåfall :) Nej nu ska jag packa ihop mina grejer eftersom jag ska till pappsen senare ikväll, hej så länge!

image508image509


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0