du är tjock

Okej.. Har precis vakant, knappt någon huvudärk eller tecken på att jag är bakis, skönt, allt är som det ska vara! Gårdagen var i alla fall bra, den var rolig, den va skön, det var mycket folk, mycket dricka för visas del och även endel för mig, bra musik osv osv osv.. Först mötte jag upp Lenore i stan, vi kollade lite i affärerna den sista halvtimmen dem hade öppet.. Hittade inget av det jag letade efter, men några saker jag vart lite sugen på, men vart rätt stressad så vi struntade i det och gick vidare för tat hitta någon resturang vi ville käka på, så det blev sushi och lite gott till, så satt vi och åt ett tag och pratade om en massa, alltid lika trevligt :) Sedan bar det av till odenplan där vi skulle se musikalen som var helt underbart bra, skulle kunna se den igen, den var rolig, härlig, häftig, ja mycket! den var väldigt lång men det var ju bara bra, efter det så åkte vi båda till Gullmars för att vi konstigt nog skulle ta samma buss fast till olika ställen, så det var ju bra med sällskap hela vägen, jag gick av efter fem minuter men Lenore fortsatte några stationer till.. Syster och hennes kompis kille kom och mötta mig, fulla båda två, men det var ju det som var grjen haha, Vi gick till huset där festen höll igång, där dansade, drack och sjöng folk, det var riktigt kul, dem flesta var 19, 20, sen fanns det också någon enstaka 18 och 17 åring mer än jag.. Jag var där mellan 23.00 till 3.00 sen var det dags att åka hem kände vi så vi tog bussen till gullmars och där en taxi hem.. Skönt att vara hemma också kände man, så stupade i sängen dirket och somnade väl vid 4 tiden :) Det var väl på ett ungefär min kväll, blandad, lång, skön och trevlig! Nu ska jag äta lite frukost och göra mig i ordning eftersom vi ska ha kalas här hemma om två timmar ungefär, eftersom bror min fyller 22 idag :D GRATTIS!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0