Väldigt intressant inlägg!

Jag borde skämmas lika mycket som jag borde sova.. okej visst visst jag gick upp tidigt imorse och dagen innan det eftersom jag jobbade men ändå.. vafan gör jag uppe nu, 2 på natten, det är sjukt.. kollat klart på filmen för ett tag sen som hur som helst är grymt bra, snackad massa gojja med folk och lyssnat på musik samtidigt som jag också läst ur min bok, hur lyckas jag? Nä det är en svår fråga jag aldrig kommer få svar på ;O Men börjar som tur var känna mig trött nu, gäspat ett par gånger så.. ligger redan i sängen vilket gör mig ännu tröttare, nä nu måste jag ställa ner datan (hahaha, bara så ni vet skrev jag klockan & tv:n innan jag kom på att jags kulle skriva datan) på golvet och krypa ner i sängen, stänga av ljudet på mobilen ifall nåt fyllo skulle ringa och sätta alarm på veckarklockan (lugna favvisar) på 11.30, så blir det i alla fall drya nio sköna timmar :) wiie! Hejsvejs, snälla komentera vad jag kan göra imorn alla gullungar, något som inte kostar alls (eller så mycket) tänk på att det är sommar, men ändå inte bad väder osv, tell me, mina ideer är helt döda! GODNATT, PUSS!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Jonna

godnatt! hoppas du kommer upp :>

2008-06-19 @ 02:32:29
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0