God eftermiddag

Jag blir så irreterad på det här vädret, man vet liksom aldrig vad man ska ha på sig eller om man ska välja att vara ute eller inne, om man ska jobba nästa dag eller stanna hemma och hoppas på sol, ja ni fattar? Nu dem sista tre dagarana har ju vädret ändå vart rätt bra med endel sol i alla fall, men jag vill ha mer mer mer, man vill ju kunna ligga på terassen/balkongen och sola med bara bikini och kunna cykla till standen med bara linne och shorts, men det kanske kommer senare igen, för det var ju sånt väder dem två veckorna innan min avslutning.. Istället för att vila så blev det lunch med syrrorna och kortspel, + att jag diskade och städade mitt rum (yes det behövs om och om igen varje dag). Och jobbet struntar jag i att ringa än så länge, har inte bestömt mig för om jag ska jobba imorn eller ej, tänkte att jag kan hjälpa till hemma istället, vi har ju ändå nyligen flyttat så det behövs ju hjälp, typ tvätta fönster och speglar, rota, plocka och fixa i förådet, sätta upp tavlor och prylar som vi inte orkat gjort än osv.. Ja får helt enkelt kolla med mamma, känner mig i alla fall lagom nöjd att jag betala hela (vilket jag valde själv) min resa till Grekland själv, bad endast efter fickpengar ;) K-holm betalar jag också själv, det är ju inte så mycket pengar men några hundra med fickpengar osv, Men därimot så betalar mamma hela köpenhamn resan eftersom hon ska med.. Nej men nu ska jag sluta babla och vila på riktigt en stund, mina ögon är som russin.. puss

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0