UR SULA

Halloj! Nu är jag hemma igen efter mycket mat, dricka, skratt, lek och promenader och mat igen ;) Det var riktigt trevligt hos mormor, kul att träffa kusinerna och alla släktingar, äta god mat och bara fira midsommar på en skönt sätt, men med ändå lite dricka :) Kortspel, bool, fem-kamp m.m. :) Gick senare till stranden med bara kusinerna, träffade lite boys som bodde där, kan ni fatta den, vara 16 år ungefär coh BO på landet, stakare, en komentar som slank ur dem var tex: "Oj blondiner har man inte sätt på länge", "Fan va häftigt har inte pratat med en sthlm;are på 5 år" De andra "Jag hara aldrig pratar med en", En annan komentar "Fan nu är farsans Whisky flaska slut" "Äh, jag har mer hemma" OSV! Haha, dem var riktigt roliga men ack så synd det är om dem! Senare gick vi och la oss och vaknade i morse vid 10 tiden, åt frukost och fikade och gick långpromenad.. Men nu är jag äntligen hemma, ja äntligen, på sätt och vis är det ju tråkigt, men samtidigt så är det så skönt, även om jag bara var borta i 2 dar :P Men men.

Sen vill jag bara dra en liten rolig konversation som skedde i bilen påväg hem till mormor igår;
Amanda (10år) sitter coh läser en bok och tillslut så säger hon till Carro och lutar boken mot henne också,


Amanda: Kan man heta Tage?
Carro: Aah
Amanda : Aha, men kan man heta Ur sula också?"
Carro kollar då i boken och ser att det står Ursula, haha!
Carro: Ursula står det Amanda!
Amanda: Aha, jag som läst Ur sula hela boken
Alla: hahahaha!
Jag: Vad fan är det där för bok, kan dem inte ha normala namn i en barnbok?"
Linn: Det är ingen barnbok^^
Amnada läser högt: Sen gick dem vidare till krogen och söp sig fulla!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0