update

Här är mitt lov igen, ska börja kryssa varje gång jag gjort nåt :)

19-22 Juni = Landet med hela mammas släkt och kusinerna över midsommar. [X]
30 Juni-3 Juli = Köpenhamn med mamma, syrrorna och Lenore :D
9-14 Juli = Katrineholm till mina sysslingar :)
16-19 Juli = Weekendkryssning med storesyster och mamma!
22-29 Juli = Grekland/Zakynthos med Lina, Elli, Hanna, Lenore, Camilla mfl. :D :D :D
7 Augusti = JAG 18 år :D
8 Augusti- = Död :)

Sen ska jag jobba lite här och var när jag har tid och ork, Imorn ska jag tex jobba mellan 9-12, onsdag 17-21, torsdag 9-12 ;)

//Sandra

Kommentarer
Postat av: beautyangel

Var med och tävla om en läcker header i min blogg.



Tace care. (:

2008-06-24 @ 14:33:39
URL: http://beautyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0