Tudeluu

Tja gott folk! Kom hem för någon timma sen från stan, perfekt väder var det verkligen, inte badväder, inte jobb väder och inte sitta hemma och dega väder, utan cityväder :) Kom hem med rätt mycket, inget onödigt som jag inte skulle köpa som tur var, lönen låg inte heller på så mycket som jag trott, men det får vi väl lösa ändå, ska bort rätt mycket och då behövs ju inga pengar :) Köpte i alla fall en klänning/fodral eller vad det kallas haha i blått från Gina, riktigt söt och en härlig färg (slänger in bilder sen), underkläder, puder och body lotian.. Sen la jag undan ett par chinos från Bikbok (verkligen inte min affär annars^^) , har redan två, men dem här satt verkligen skit snyggt så skulle verkligen vilja ha dem :) och så la jag undan en klänning också från Vila, så efter jobbet imorgon (slutar 12 och börjar 9) tänkte jag gå dit och kolla, så får jag helt enkelt se om det är värt det eller ej, har typ hundra klänningar också egentligen, men men :P Nu ska jag fika med min mamma :) Hej så länge!

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Melina

svar:tack

ha en bra kväll

2008-06-25 @ 19:51:51
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0