Torsdag

Nu är det torsdag och vädret är fan heller inte så bra idag heller, tråkigt.. vart tog det där härliga somriga vädret vägen som fanns här förra veckan :/ Igår bestämde i alla fall jag och Lenore oss för en slapp hemmakväll med film, så det blev Forrest Gump (såg inte klart hela hehe) och Sjätte sinnet, så jekla bra! Jag slaggade över eftersom jag inte vågade åka hem mitt i natten (A) och satte klockan på halv tio i morse eftersom jag hade läkartid halv 12, efter det så åt jag och mamma lunch tillsammans på ett mysigt cafe, sen skulle jag iväg och jobba mellan 13.30-17.00 men när jag ringer mitt jobb och säger att jag kommer komma lite för sent så säger dem att det inte är någon idé att komma eftersom det var fullsatt, skit dåligt tycker jag eftersom jag hade bokat in ett pass :/ (ska inte jobba förens söndag nu)Tänk om jag inte hade ringt då hade jag åkt i onödan :S Men men, som tur var så hade jag bara gått upp till t-banan, så hann med min buss tillbaka hem som tur var! Så nu sitter jag hemma, känner mig skit seg, visst har bara sovit 6, 7 timmar, men jag är typ lite småsjuk (igen) täpt och hosta :( Men det är inget allvarligt i alla fall, men men tänkte vara lite lat nu och lägga mig en stund så får jag se om det blir bättre sen, ska ju ut med lite vänner senare ikväll om inte vädret är allt för tokigt, flera som har avslutning idag :) Hoppas ni får en bra dag!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0