Torsdag

Hallå mina små vänner! Hoppas alla mår fin fint! Jag mår i alla fall helt okej, trött eftersom jag jobbat idag och somnade inte fören två inatt så blev bara fem timmars sömn tyvärr :( men men, jobbet gick inte heller någe bra, fick inget sålt nästan, så kändes verkligen skit onödigt, ändå tror jag att jag ska jobba imorgon också, så jag i alla fall får lite pengar i Juli.. Efter att jag hade vart och jobbat så gick jag vidare in till city, köpte byxorna jag hade lagt undan och åkte hem, nöjd som atans, onödigt på sätt och vis, men dem var så jäkla snygga både på och hur som, så jag ville verkligen, sköna är dem också! Men nu ska jag spara det mesta av mina pengar, har lite saker som behövs göras bara, men det ska nog funka :) Nej nu ska jag ringa mitt jobb och säga att jag jobbar igen imorn och efter det ska jag SOVA, eller kanske inte sova föresten, då kommer jag få det svårt ikväll, men vila i alla fall, framför någon tecknad film och äta vindruvor, jaaa! :) Hej på er så länge!

Outfit


Simpel outfit;
Jeans-Diesel
Ballerina-Indiska
Tee-Gina
Jacka-Gina
Fjäderörhängen-Glitter

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0