Tisdag

Idag skulle det vankas lunch/fika med tjejerna från klassen, men det blev tyvärr inte av pga jobb, träning och annat som stodd ivägen.. Vi ska ta det på fredag istället, hoppas bara jag kan då :) Kom i alla fall hem från läkaren för någon timme sen, så har hunnit ätit frukost och röjt lite i mitt rum, tänkte alldeles snart byta om till shorts och gå ut och springa, så himla skönt, perfekt väder tycker jag :) Efter det ska jag ta en dusch sen får jag se om jag stannar hemma, vilket jag helst inte pallar eller om jag tar en tripp till stan för fönstershopping eller en fika med någon? Men nu kliar det i bena igen hihi, kommerr in om ett tag igen, Puss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0