studentmottagning

Kom nyligen hem från min kusins student, riktigt kul med god mat och mycket dricka :) Massor med prat och människor, men det ända jag tänkte på var "Ett år kvar nu :D" haha! Skulle åkt till en väns mottagning också men hann inte eftersom jag inte ville dra för tidigt, så åkte med mamma därifrån för en timme sen typ, skulle egentligen träffa mina tjejer, men jag mådde helt pltösligt jätte dåligt, ont i huvet som fan och mådde jätte illa, så mamma tyckte jag skulle åka hem istället, så hon skjusa hem mig istället.. Så nu har jag tagit ett varmt bad, ska lägga mig och kolla på en film nu och sen försöka sova, tur är att bara huvet krånglar nu och inget mer.. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0