städa?

Sätt klart filmen för ett tag sen, städat hela mitt rum, borde städa mer, eller rensa, rensa gamla papper från skolan och annat, ränsa ut gamla kläder som jag knappt anväder nu i alla fall m.m. Men frågan är om man orkar, skulle vilja få i mig lite mat innan liksom, känner mig så jävla seg och hungrig.. Men eftersom maten inte är klar på ett bra tag så blir det nog ändå att ränsa nu, i och för sig väldigt skönt att få det gjort, för min garderob är mer än överfull, eller ska jag skryta med att säga walk in closet (eller hur man säger), det är inte världens största men jag har en :) Skulle komjag på nu vilja göra om där inne helt och hållet försten, måla om och sätta massa speglar, köpa en ny garderob till den, just nu har jag i och för sig en helt unik ;) pappa har designat den så har en vän till han byggt den, den har färgerna svart, grå och röd precis som min säng och gardiner, men är rätt trött på det, så får se hur man gör :) Men nu kan jag ju börja med att städa ur alla gamla väskor jag har där inne som jag inte anväder, lägga dem uppe på "vinden" eller under sängen i en låda och samma sak med kläderna, men kan lova att jag hittar kläder från sjuan haha! Ha det så länge!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0