Söndag

Tjohej, nu har jag inte bloggat på några dagarar och det ber jag så mycket om ursäkt för.. Jag har i alla fall haft en riktigt bra helg med vänner och bekanta och mycket skratt :) låter som värsta talet, men det är sant! Fredan såg i alla fall ut så att Lenore kom hem tilll mig och vi basta och gjorde oss i ordning, sen åkte vi in och mötte Lina, Hanna, Sabina och Camilla i stan och gick till Fridays, jag vet igen, men vad ska man göra haha :D Satt där med några 40 åringar Camilla hade raggat upp, yeh, behövde inte köpa någon dricka själv, utan det bjöds på champagne av herrarna, hahaha! Mot slutet träffa vi lite annat folk och det var riktigt trevligt :) igår var det lite annurlunda, under dagen så packade jag och städade en jävla massa eftersom vi ska flytta.. Jobbigt och slitigt men det känns bra att ha det gjort.. På kvällen så gick jag och Sabina på bio och såg "brudens bästman" (tror jag den heter), jävligt bra med massa kärlek och lite sorgsna scener ;P Efter det så mötte vi Lenore och några till och gick till Skrattstock som var i Långholmen med en massa komiker, det var så jävla roligt måste jag säga, det var självklart Magnus Betner och Björn Gustafsson som uppträdde + en massa till, har inte skrattat så mycket på länge :D Efter det så gick vi mest runt eller satt och snacka, så blev det en tidig hemgång vi 12 tiden istället :) vilket jag är glad över nu eftersom jag kom upp tidigt och nu ska ut och sola :D Hoppas er helg har vart lika bra eller bättre, kyss!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

det låter ju bra :P
kram

2008-06-01 @ 13:45:51
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0