Slit

Slit från morgon till kväll, haha nä kanske inte riktigt, var ju inte precis så aktiv i aktiviteterna på jensenkampen, utan stekte i solen istället och fick lite bränna :) Men efter det vid ett tiden (gick tidigare) så skulle jag till läkaren igen och efter det följde jag med mamma här till nya huset och städa och packa upp.. Fick tillslut välja rum, men min syrra ska alltid jävlas så hon skulle såklart ha samma, men jag fick som jag ville tillslut eftersom jag hade så bra argument till varför jag borde få det ;) jaja! Sen har mama och jag mest pratat och så också om allt och inget.. kom hem till pappa vid halv nio tiden, gjorde lite på en mvg uppgift som är valfri och vid nio var det DH på tv såklart ;D Nu börjar jag redan känna mig trött, så ska väl snart sova tänkte jag.. Ska upp vid 7 imorn, börjar klockan nio och slutar 11, men sen jobbar jag också, ett till fem.. som tur är med Lina :) Men ha det så bra allsammans!

Måste bara säga att jag ÄLSKAR detta väder!!! ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0