sisters

Idag blir den en såndär skön fredag, vilda helger och fredagar är också härliga och inget att klaga på, men eftersom jag var ute igår känns det skönt att vara hemma idag öven fast jag är rätt pigg och så.. Sen är jag ju inte helt ensam hemma utan småsyrrorna är här också och brular aldrig umgås med dem, så ska bli skönt att göra det, har precis käkat middag tillsmamans som jag lagat (A), sen ska vi snart gå och hyra film och spela lite kort och sånt töntigt ;) Mamma och storesyster är på Dolly Parton ikväll dte är därför jag är lite barnvakt om man säger så.. Händer inte ofta som sagt så jag sa att jag kunde offra mig eftersom jag ändå inte pallade parta ;P Så nu sa jag fixa med disken sen ska jag städa mitt rum innan vi går och handlar gotti gott och hyr film :) hoppas ni får en bra kväll ni med!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0