Pinsamt?

Vad glad man blir måste jag säga när man får en massa komentarer, speciellt när dem är så rara :) Låter jätte nördigt, men man blir faktikst mycket gladare, vilket behövs efter en sån här dag, jobbet (som iofs gick bra) och sen komma hem till en match som suger stiert, vafan gjorde vi liksom, lekte med bollen och bara lallade, grymt besviken uch! Och dem äckliga ryssarna, så jväla fyla att man vill spy på dem, usch pch blä! Dem var för bra för Sverige, det trodde jag aldrig men det var dem! Nej fy fan, Ryssarna var bara gjorda i lammkött, svenskarna börjar bli gamla.. Nej det här var surt , men men! Hittade i alla fall HUR SOM HELST (A) En super fin klänning på Gina som jag inte kunde låta bli att prova och sedan köpa (A) Den ska jag ha på midsommar :) Blir det dåligt väder kanman bara ha leggins under :) Nej nej nu ska jag se en film, blir någon beck tror jag :) INGET JOBB imorn föresten, sa att jag var sjuk och att det då bara kändes jobbigt och onödigt, min coach höll med och sa att det var okej :) Jag är egentligen inte jätte sjuk, bara lite hes och lite rethosta, men det får gå över till midsommar I hope :) Hare bra!


Så tjusig :) Kostade endast 199 kr, vekrligen ett toppen köp!


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0