Midsommar

Orka den att vissa med sina bloggar får pengar för att visa upp märken på produkter medans jag gör det valfritt? Haha! Nej men har nysligen kommit till mamma, vi hade tänkte knäcka upp lite Marabou choklad och kolla på någon film eller se om det är något bra på tv :) Ska inte bli allt för sent i säng idag (även fast jag vet att det kommer bli så) eftersom jag ska upp vid 9 tiden imorgon bitti för att åka till landet/mormor & morfar med kusinernan och ja mammas släkt :) Jag tycker faktikst det ska bli rätt skönt, förra midsommar blev det mycket dricka och festande och innan det samma sak, så ska bli kul med att bara umgås och äta massa gott :) Jag tycker ändå att midsommar är till för familjen, låter feting nördigt, men thats it! :) Hur som helst måste vi åka runt 10 tiden imorn efterosm det vankas sill-lunch och grejer 12.00 och det får man ju icke missa höhö! Nej nu ska jag hjälpa mammut med hennes nya mobil hon köpt, just nu leker hon med den som att hon vore ett litet barn med annat ursprung en svenskt sittande längst bak i bussen, om ni fattar haha!  
Puss!



//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0