Måndag

Hejsan svejsan, blev så att jag sov hos Lenore igår så har inte bloggat fören nu.. Men ska snart lägga mig, är verkligen jätte trött, somnade hela tiden vid 6 tiden idag.. jobbigt, men ville inte lägga mej och vila då för då blire så svårt att sova inatt.. Har i alla fall gjort min redovisning nu, vilket gick bra :) Sen har jag suttit hemma hos Sara och solat på hennes verande med henne och sen har jag vart med Lenore igen.. Men nu är jag hemma och bara ta det lugnt.. Sprang föresten in på Åhlens idag efter skolan, köpte en mascara jag ville ha från Clinique, man fick med en test av den i senaste Cosmo, och jag tycket den var så bra så var tvungen att köpa den :) Är riktigt nöjd! Sen så måste jag bara visa en bild på mitt nya måste, gladiatorsandaller, men frågan är kan man ha det till en snygg ljusgul avslutnigs klänning? för jag vill inte ha klackar och vad ska jag annars ha?, Här är i alla fall en länk till några olika skor jag skulle vilja ha, inte heller något farligt pris; http://www.dinsko.se/Dam/Tema/Black-edition.aspx?utm_source=Startsida&utm_medium=Banner&utm_content=Black%20edition&utm_campaign=Internal_cmp&utm_nooverride=1

Nej nu ska jag sova, är inte på topp för att blogga mer eller något sådant, hare bäst!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0