Lördag är det va?

God morgon mina kära läsare (haha)! Mår lite bättre idag efter massa timmars sömn, blev Pretty Women att somna till igår, den är så bra, en av mina favoritfilmer måste jag få be att säga :) Nu har jag i alla fall fått i mig lite frukost, gott.. Ska snart hoppa in i duschen och sen får man se vart dagen tar mig någonstans.. På sätt och vis skulle man vilja dra ut ikväll eftersom det är lördag, man var hemma igår osv, men jag är fortfarande lite små sjuk, trodde jag skulle dö av en hostattack imorse när jag vaknade.. Men får se hur det blir med den saken :) Bangar liksom inte på filmmys idag igen och massa godis (A) men kanske med någon annan än syrrorna då.. Men ni får ha en bra dag!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0