Lördag

Kan börja med att säga AJ! Jag har så ont i mitt högra bröst (bara så ni vet) eftersom jag gjorde bröstförstoring idag, haha driv :) Nej men jag har typ fått en getingstick eller från något annat kryp precis ovanför, och det gör så jävla ont att jag bara vill dö just nu :( Men men, jag överlever väl.. Igår var jag i alla fall som sagt med Lenore, vi skulle ha en lugn kväll med frukt och film, vilket vi också hade till klockan var typ 00.00 då en gammal vän till mig tjatar om att vi ska komma och tillsut så gick vi med på det om dem betalade våran taxi, vilket dem skulle göra men bara blev ett helvete, dem hade nämligen ingen täckning på mobilen.. Så vi fick inte tag på dem,. taxisnubben (vilken idiot) hittade inte ens osv, så det slutade med att vi åkte hem igen till mig och fick betala 1200 kr för inget, väldigt kul! Men ska ordna upp med pengaran så vi får tillbaka dem av personen som tjatade dit oss.. Nog om det! Ikväll blir det som sagt fest, var lite osäker, men tror vi ska dit ändå och i alla fall kolla läget, det kanske blir jätte kul? :) Ska ju dit med Lenore så, det säger ju allt, En lyckad kväll hihi ;) Tror det blir klänning ikväll också, även fast jag och Lenore åkte och fixade mina byxor (jo dem hade nämligen glömt min larmgrej kvar, så var tvungen att fixa det idag, fy vilka slarvar :S) Men i alla fall :) Nu ska jag blogga vidare sen ska mina syrror, mamma och jag äta ute ikväll och efter det så kommer Lenore hit och vi ska fixa oss :) Hoppas ni får en bra kväll också!


Måste bara visa en bild på min rygg, är den inte brun, orka att all min bruna färg hamnar där :S (Och ja min rygg ser gigantisk ut, men det får ni ta :) okej nej jag har inte fiflat med kameran, den är så brun :P)

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0