läskigt!

Jag vet icke vad som hänt, om något gått fel eller vad det kan vara, jag är just nu rädd, livrädd! Jag känner ingen smak, ingen smak alls, jag skulle käka fil och flinger men det känndes bara äckligt, och nej det var inget fel på den egentligen, samma sak med tre olika ägg och min toast, allt bara smakade konstigt eller äckligt.. Jag evt inte vad det kan vara.. Det bara kom nu när jag skulle käka lunch, vid frukosten vid 11 så funkade det, sen gick jag och la mig några timmar eftersom jag var så trött (var ute igår).. Aja förhoppningsvis så släpper det, vill ju ha tillbaka mina smaklökar :(
Men men, nu är mamma och syrrorna nere vid badet, undrar om jag också ska promenera dit, tar ju bara 5 min typ.. Nä pallar inte, jag sätter mig i sängen, kollar film och försöker mumsa i mig chips, det måste väl ändå gå? Det är ju liksom chips :)

Jag saknar ...

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0